top of page

Digitaal maar toch altijd persoonlijk

Wij geloven dat mensenwerk gecombineerd met feiten en actuele data de sleutel is tot succes. Daarom heb je bij ons altijd 1 vast contactpersoon waarmee je kan sparren die jouw begeleidt door ons proces.

Ben je al enthousiast geworden? Lees hiernaast hoe wij te werk gaan in 7 stappen.

Visie bepalen

  • Het proces begint met een initiële kennismaking tussen Visual Gains en de potentiële klant. Dit kan plaatsvinden via telefoon, videoconferentie of persoonlijk.

  • Tijdens dit gesprek bespreken we, de doelstellingen, de uitdagingen en de behoeften van de klant. Wij luisteren actief om een goed begrip te krijgen van wat de klant zoekt en wat hun verwachtingen zijn.

2

Voorstel

  • Visual Gains stelt een gedetailleerd voorstel op dat de voorgestelde strategieën, diensten, prijzen en verwachte resultaten omvat.

  • Wij presenteren dit voorstel aan de klant en bespreken eventuele vragen of wijzigingen die de klant zou willen aanbrengen.

3

Strategie ontwikkeling

  • Gebaseerd op de analyses die onze software uitvoert bepalen we samen de marketingstrategie, planning en budgetering.

  • Deze strategie omvat doelgroepanalyse, contentstrategie, advertentieplanning, community managementaanpak en andere relevante aspecten.

4

Aanleveren van jouw content!

  • Visual Gains begint met het maken van relevante en boeiende content die past bij de merkstem en de doelgroep van de klant.

  • Wij plannen contentkalenders voor verschillende social media platforms en zorgen voor consistente en tijdige publicatie.

5

Uitvoering van de Campagnes

  • Nadat de content en campagnes zijn voorbereid, voert Visual Gains ze uit op de geplande tijden en kanalen.

  • Wij monitoren de prestaties van de campagnes nauwlettend en optimaliseren deze indien nodig om de gewenste resultaten te behalen.

6

Analyse en Rapportage

  • Op regelmatige basis analyseren wij de prestaties van de social media-activiteiten aan de hand van relevante statistieken zoals bereik, betrokkenheid, conversies, enzovoort.

  • We stellen rapporten op om de klant inzicht te geven in de voortgang en effectiviteit van de uitgevoerde campagnes.

7

Voortzetting

  • Na verloop van tijd evalueert Visual Gains de algehele prestaties en effectiviteit van hun diensten in samenwerking met de klant.

  • Op basis van deze evaluatie worden eventuele aanpassingen of wijzigingen in de strategie voorgesteld om de doelstellingen van de klant te blijven ondersteunen.

Let's Create Magic Together

Plan nu je Gratis consult

06 572732632

Bedankt voor je inzending!

AI Marketing

Naast onze marketing voor MKB maakt Visual Gains ook gebruik van de nieuwste AI technologie om meer inzicht te krijgen in jouw interne en externe data. Dit is bedoelt voor grotere bedrijven. 

 

Doormiddel van onze AI tools kunnen we jouw doelgroep vinden en direct aan te spreken. Ons doel is om jou in de handen van de klant te leggen. Wij baseren onze marketingstrategie niet op meningen en emotie maar op de feiten van big data.

Unieke advertenties op maat gemaakt en getest zodat ze jouw doelgroep direct aanspreekt

Jouw social media omzetten in een lead generator machine. Doormiddel van geoptimaliseerde advertenties en targets.

Jouw bestaande klanten en leads up to date houden met de laatste deals.

Uitgebreide rapportages over wie jouw doelgroep nu echt is, hierop aansluitend de beste funnels en kanalen. Hierop baseren wij onze strategie. Niet op meningen maar op de feiten.

SEO/SEA

Jouw bedrijf zichtbaar en hoog in de Google zoekresultaten! 

De unieke content die jouw bedrijf onderscheid van de rest, Video, Fotografie Dronebeelden

Data Processing

AI analyse

Kort uitgelegd: De Marketing AI analyse in 5 stappen

01

Markt Checker

Onze AI software combineert zoekdata en AI zodanig dat je direct herkent met welk product of onderwerp je in welke regio en op welk moment het meeste succes zult hebben. Definieer uw producten, categorieën en regio's met slechts een paar klikken en ontvang binnen enkele seconden een analyse van de interesse in de markt met een goed onderbouwde prognose.

03

Topic Checker

Je ziet duidelijk welke onderwerpen jouw doelgroep nauw aan het hart liggen, hoe ze met elkaar verbonden zijn en welke aspecten daarbij vooral raken. Zo vind je de woorden die jouw doelgroep écht aanspreken – en de argumenten en opinieleiders waarmee je jouw producten in de gewenste context plaatst. De basis van de TOPIC NAVIGATOR is de AI-ondersteunde analyse van veel vrij geformuleerde teksten van uw doelgroep – b.v. van sociale media, journalistiek, servicegesprekken, sociale intranetten of kennisbeheersystemen.

02

AI Targeter

Geheel zonder cookies – zien waar, wanneer en met welk budget u uw aanbiedingen optimaal kunt plaatsen bij toekomstige klanten. En het geeft je inzicht in wat je concurrenten doen – en met welk succes. Big Data gebaseerd op een sterke basis van gedragsgegevens uit alle belangrijke bronnen – en 100% AVG-conform.

04

Client Finder

Met behulp van onze AI ontdek je de drijfveren voor meer klantwaarde en order percentage – met andere woorden: welke klanten je graag wilt. Op basis hiervan laten de algoritmen je de doelgroepen in de markt zien die echt bij jouw passen. Gedifferentieerde evaluatie op basis van marktgegevens en met alles wat je nodig hebt voor de aanpak.

05

Marketing Optimalisatie

Verbindt al je marketing- en verkoopkanalen langs de gehele trechter tot een leersysteem dat op realistische wijze de prestaties van uw producten, kanalen en campagnes evalueert – niet alleen vanuit uw interne perspectief, maar ook in vergelijking met de vraag, de concurrentie en de omgeving.

bottom of page